Friday, August 22, 2008

Online





Online
22/08/08
Friday-weekend,
李玖哲[不,完美]专辑release!
iphone 3G release Today! xD

Yay! Finally 2 small class test gone! lol, today multimedia class test on the 'short' question part quite hard ar... nvm, forget it! its over~ haha... Cmos test was doing fine.. Well, Today, 22/8, the iphone 3G release date! haha, fazil was very happy lo... cos he has been waiting for so many month on getting the iphone 3G. HAHA...

Since, small test over, now prepare to focus on my multimedia project and big test which is final exam!. haa, still working on my flash website and plan to finish asap. ha, cos next week more test coming up! haiz, nid to endure for 2more week and its holiday! But for now, nid to rest abit, for my mind to clear away "some" "information" first. xD

Continues Post From 8.50pm
woo, just now had my wonderful dinner and at 7.30pm, on channel 5, was watching olympics table tennis. Singapore [Li Jia Wei] VS China [Guo Yue],Score [2-4], singapore 2, china 4. Nothing can said that, singapore lost to china in singel women bronze medal. But we noe Li jia wei had try her best! ^^ jia you jia you! Well, at 8.30pm, table tennis match, China [zhang yi ning] VS China [Wang Nan], the score: [Zhang.Y.N-4] and [Wang Nan-1]. Zhang Yi Ni won to Wang Nan and gotten a champion gold medal! Awesome man!, see their match with so much of excitment. haha. yea~

李玖哲新专辑[不,完美]release le! haha, got new song listen now! and his song not bad lor... 很好听!哈哈,有几首向:[苍天],[不,完美],[死结];歌词都写得很好。R&B风格!哈哈。。。 。。。

专辑:不,完美
演唱:李玖哲
歌名:不,完美

你常常说 我很完美 没人能取代 我给的一切
我就以为 我努力更完美 我们 就会永远

完美并不美 我们多虚伪
你让我的好 变成一种罪
完美并不美 当你爱了谁
我的完美也只是 不完美

后来你说 我太完美 值得更好的 陪在我身边
你不是我 你怎么能体会 你有 多么珍贵

完美并不美 我们多虚伪
你让我的好 变成一种罪
完美并不美 当你爱了谁
我的完美也只是 不完美

完美并不美 我们多虚伪
你让我的好 变成一种罪
完美并不美 当你爱了谁
我的完美成了罪
完美并不美 我们多虚伪
你让我的好 变成一种罪
完美并不美 当你爱了谁
我的完美也只是 不完美

************************************************
专辑:不,完美
演唱:李玖哲
歌名: 死结

离不开的却离开,抓不住想抓的爱 怪自己活该
我的未来 你不来,我的故事很无奈 我注定失败
我们的对话 你悄悄离了线
我们的热线 今后断了线
你在山的那边 那么遥远
你说再见 宣判了终点

你在我心里打了死结
绑住孤单 在我的世界
你带走的快乐 我没了知觉
一个人面对每个日夜
你在我心里打了死结
绑住孤单 在我的世界
找不到你的我 已失去一切
我们的爱已无法脱险

无心伤害却伤害,空白以后才明白 原来这是爱
你的心我最能猜,你的爱我被淘汰 我注定悲哀

我们的对话 你悄悄离了线
我们的热线 今后断了线
你在山的那边 那么遥远
你说再见 宣判了终点

你在我心里打了死结
绑住孤单 在我的世界
你带走的快乐 我没了知觉
一个人面对每个日夜
你在我心里打了死结
绑住孤单 在我的世界
找不到你的我 已失去一切
我们的爱已无法脱险 你打了死结
************************************************
Above 2 new song lyrics from 李玖哲[不,完美] album! and tats all for today!
Enjoy ur day! haha....



完美并不美
我们多虚伪

0 comments:

Post a Comment